CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday 11 April 2008

Alati on midagi

.. põnevamat teha, kui peaks asjalik olema. Mõnikord juhtub, et tegelikult ei ole ka, aga asjalik ikka ei taha/viitsi/oska/jaksa olla. Siis on vaja mingit lööki kuhugi. Ma ootan seda.
Päriselt ei ole olukord nii nukker. Ma põhimõtteliselt õpin nüüd enda lõpueksamiteks, täna tegin ära inglise keele suulise, millega võib isegi rahule jääda. Häid motiveerimisnippe kellelgi, äkki?
Ülikooli minemisega on jube palju bürokraatiat muide, mida ma üldse ei seedi. ÜLDSE kohe ei meeldi bürokraatia, aga no mis sa teed ära. Muidu mul väga elu pole, Eesti on tore nagu alati, inimesed kvaliteetsed ja nohu, mille ma üles korjasin ka inimlikum kui muidu.
Aga vahepeal on mul ikkagi kohutavalt rumal tunne peal, ei oska olla päris hästi..
24 päeva lõpueksamiteni.
Kevad, tule juba.
Mõistus ka.

0 reaktsiooni: