CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday 18 May 2008

Korras

Mul said eksamid läbi! Ise ka imestan, et end läbi närisin sellest ning mul lõpuks suvevaheaeg algas. Välja vaadates on suur hall veidi nukker vihm end üle linna laotanud, aga tunne on hea, veidi hoomamatugi. Eilne möödus mul sõna otseses mõttes mitte midagi asjalikku tehes. Ülim tunne oli "aega raisata" ja mitte süümekaid tunda. Lõdvestusin House'iga. Nii hea.
Reede peale viimaseid eksameid, mis tunde-poolelt läksid hästi, oli eriti tore. Emaga käisime söömas, nalja tegemas, ma vigastasin oma sõrme ära (mis on nüüd lahases) ja veetsin Juuliaga kvaliteetaega. Väga super oli idiootselt käituda ja end lõdvaks lasta. Õhtu päädis Blu Mar Ten'iga Ilokivis. Sai tantsida Hea Muusika järgi ning mu salaplaan Juulia poisi, Aatuga töötas ka välja - üllatus Juuliale toimis suurepäraselt. Umbes viimased 4 lugu olid kohutavalt head ja mulle jõudis Päriselt kohale, et ma vabaks sain.. niisiis tõmbas mul vee ahju, kui ma nautisin seda head muusikat ja tantsisin oma südame välja:). Vahemärkuseks ütlen, et Blu Mar Ten lihtsalt juhuslikult on mu üks väga favoriite.
Nüüd peab ainult jälle kolima hakkama. Pahna on siia kahe aasta jooksul päris palju kogunenud, niiet väike sorteerimine-äraviskamine ning uutele radadele tallama. Järgmise nädala jooksul peaks KELAga rahaasju ka ajama minema. Hoidkem pöialt, et nad mind toetada tahavad.

Esimest korda elus on selline tunne, et ma tõesti olen millegagi hakkama saanud. Suur asi on ette võetud ja ära tehtud. Iseasi on see, kui hästi või halvasti see kõik välja tuli, kuid enne 6.juulit, kui ma oma tulemused saan, ei ole mõtet sellega end vaevata.

0 reaktsiooni: