CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday 16 September 2008

Eesti asjad

Veel viis päeva saan nautida karget sügishõngu kergelt karedaks läinud kurguga Praeguses Kodus. Olen väga rahulikult võtnud seda viimast aega - miks nahast välja pugeda? Äkki tegelikult siisksi peaks võtma maksimumi ja rohkemgi? Tegelikult on nii, et ma olen nii vaimselt kui füüsiliselt tegelenud otsade kokku tõmbamisega, ning pooleliolevatele juttudele punkti panemisega. Tahan, et kui istun lennukisse, ei ole midagi peale südantsoojendava armsa igatsuse, mis mind siinse üle pead murdma paneks. Mu kõige suuremad mõtted on nüüdseks välja öeldud.. Hea on olla.
Eesti asi, mis täna olemise veel mõnusamaks tegi, oli pärast idülli väikeses vanalinna sisehoovis viiuli kääksumisega, filmi "Mina olin siin" spontaanne vaatama minemine Linnuga. Väga super oli nii loo, kaameratöö, näitlejate professionaalsuse kui ka üldise terviku sümbioosi koha pealt. Soovitan väga.
Kuratlikult põnevaks tõotab minna ja enda Eesti Asju kannan emotsioonina südames igal pool, igas olekus kaasas.

0 reaktsiooni: